Konkursy

Zapraszamy do udziału w III Konkursie Fotograficznym „Ziemia – moja planeta” - szczegóły w regulaminie
Na prace czekamy do 20 maja 2024 r.

Harmonogram realizacji V Budżetu Uczniowskiego
W ROKU SZKOLNYM 2023/2024:

1. Zatwierdzenie regulaminu  i ogłoszenie harmonogramu realizacji BU- do 8.09.2023 r.
2. Kampania informacyjna z udziałem Samorządu Szkolnego: 11.09. - 6.10.2023 r.
3. Zgłaszanie projektów - do 17.11.2023 r.
4. Weryfikacja projektów przez Zespół Opiniujący - 20.11. - 30.11.2023 r.
5. Głosowanie - do 20.12.2023 r.
6. Ogłoszenie wyników - styczeń 2024 r. 
7. Realizacja zwycięskich projektów – zgodnie z założeniami projektów; do końca roku szkolnego.

Formularz zgłoszeniowy propozycji projektu do realizacji w ramach Budżetu - przykład

Tematy projektów przyjętych do realizacji w V edycji Budżetu Uczniowskiego:

  1. Zakup pawilonu eventowego
  2. Zakup akcesoriów do sprzętu filmowego dla HerbertTV
  3. Wiatraki do klas
  4. Różowe skrzyneczki
  5. Zakup pasków z kokardami do spódnic oraz much na studniówkę
  6. Studio - jako unowocześnienie mediów szkolnych
  7. Wycieczka do DS. Smith
  8. Kultura Stanów Zjednoczonych z Joe Vaughnem - wieczór filmowy

Tematy projektów realizowanych w I - IV edycji Budżetu Uczniowskiego

  • „Sklepik szkolny jako spółdzielnia uczniowska”; l
  • „Wieczór gier z Herbertem” ; 
  • Zajęcia z tańca towarzyskiego - „Taniec dla każdego”
  • „Sprzęt filmowy” (uzupełnienie wyposażenia dla Herbert TV); 
  • „Skarbnica talentów” – wystawa prac uczniów Herberta; 
  • „Wielki Quiz z Niepodległości”. 
  • „Dziupla – kącik uczniowski” 
  • „Sprzęt filmowy v.2”
  • „Sprzęt filmowy v.2” (uzupełnienie projektu)
  • „Herbert – wygoda i bezpieczeństwo”
  • "Koce piknikowe"
  • "Warsztaty kulinarne z kuchni teksańskiej"
  • "Zakup mobilnego sprzętu nagłośnieniowego"
  • "Zakup spódnic do poloneza"